present

Šokoladinė avižinė košė per naktį

<div class="recipe-post-title"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/time.svg">5 MIN<img style="margin-left: 15px;" src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg">SOTUMAS</div><br><div class="title-entry">Šokoladinės avižos per naktį</div>5 MIN
<div class="recipe-post-title"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/time.svg">5 MIN<img style="margin-left: 15px;" src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg">SOTUMAS</div><br><div class="title-entry">Šokoladinės avižos per naktį</div><div class="recipe-post-title"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/time.svg">5 MIN<img style="margin-left: 15px;" src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg">SOTUMAS</div><br><div class="title-entry">Šokoladinės avižos per naktį</div><div class="recipe-post-title"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/time.svg">5 MIN<img style="margin-left: 15px;" src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg">SOTUMAS</div><br><div class="title-entry">Šokoladinės avižos per naktį</div>SOTUMAS

PORCIJOS: 1

Dažnai po pusryčių galime jaustis apsunkę ir vėl greitai pajusti alkį. Taip gali būti dėl baltymų stokos pusryčiuose. Nors avižinė košė yra puikus pusryčių pasirinkimas, jai trūksta baltymų šaltinio. Todėl ją valgau kartu su mūsų mišinuku Energijai, kuris yra baltymų pagrindų ir suteikia košei šokoladinio skonio 🙂 

Migdolų pienas
Nepraleisk Daily Spoon receptų! GAUK NAUJIENAS
Ingredientai Ingredientai
1 stiklinė avižinių dribsnių (geriau pilno grūdo)
1 stiklinė augalinio pieno (naudojau migdolų)
1 šaukštelisispaninio šalavijo (chia) sėklos
1.5 šauktas Daily Spoon for Energy mišinio
Papuošimuiriešutai, sėklos, uogos 
<div class="recipe-post-title"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/time.svg">5 MIN<img style="margin-left: 15px;" src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg"><img src="https://dailyspoon.lt/wp-content/uploads/2020/05/dark-bowl.svg">SOTUMAS</div><br><div class="title-entry">Šokoladinės avižos per naktį</div> Gaminimo instrukcija

1

Avižinius dribsnius, pieną, chia sėklas ir Energy mišinuką sumaišome indelyje ir padedame į šaldytuvą nakčiai.

2

Ryte pagardiname mėgstamais vaisiais ir jei norisi papildomo saldumo, galime pabarstyti juodo šokolado gabaliukais arba klevų sirupu 🙂 

 

Išbandei šį ar panašų receptą? Palik atsiliepimą!

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Užsiregistruok Daily Spoon naujienlaiškiui!

Gauk kokteilių gidą su receptais maistingesnei dienai ir -10% nuolaidą pirmam apsipirkimui.

Užsiregistruok Daily Spoon naujienlaiškiui!

Gauk kokteilių gidą su receptais maistingesnei dienai ir -10% nuolaidą pirmam apsipirkimui.

Gaukite naujienas!

Visapusiškos mitybos patarimai ir kitos naujienos kas savaitę.